make me up

När vi var hos mamma&pappa senast så tog jag ju med mig ett sminkbord hem, som nu står i gästrummet, i love it!
Det är alldeles perfekt, ja förutom att det är fult, haha. Men jag ska måla det har jag tänkt, frågan är bara hur. Först tänkte jag vitt, men det kanske inte är så jättepraktiskt så nu lutar det åt svartbrunt som vi har många andra möbler i, och sen kanske vitt inuti (jaja, inte så praktiskt heller, men snyggt!). Yesyes, ska ta tummen ur nån dag och fixa det, tills dess, håll till godo med den fula färgen!
Det är lite tomt och lite väl välstädat just nu ;) haha. Jag torkade precis ur allt, plus att jag precis har tvättat alla sminkborstar och sånt så allt det ska i sen när de torkat, och så har jag en massa mer smink som inte heller har hittat fram än på bilderna, ja, det är lite fullare, och rörigare än sådär egentligen alltså, haha..


Föresten, missa för guds skull inte del två av säsongsavslutningen på greys ikväll!


öppet


stängt


inuti



© Alla bilder är mina egna bilder om inget annat anges och får inte användas utan tillåtelse

Kommentarer
Postat av: JENNY

Hahaha, ja det är helt jävla sjukt egentligen va allt kostar! :( usch!

2010-06-16 @ 14:07:07
URL: http://jennyjanssons.se
Postat av: Annika M Sriwanna

men asså det var ju det smartaste! Köpt vart?

2010-06-17 @ 21:15:02
URL: http://sriwanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0