♥ baby

Ja somsagt, vilken jävla skitdag.
Men nu ska jag försöka lägga det bakom mig och njuta av att ha baby alldeles för mig själv i fyra dagar. Han är nämligen ledig imorn och fredag, så det blir långhelg ♥
Nu har jag satt honom framför tvn med tvspel och så ska jag skicka iväg ett par ansökningar har jag tänkt, sen fortsätta med att redigera lite studentbilder.
Hoppas du har/haft en fin dag iaf! ♥

Update: struntar nog i att redigera bilder idag, jobbsökandet tar sin lilla tid sen ska jag ut på promenad plus leka lite hemmafru.



© Alla bilder är mina egna bilder om inget annat anges och får inte användas utan tillåtelse

Kommentarer
Postat av: matilda

aha okej :D

2010-06-23 @ 18:52:50
URL: http://matildays.blogg.se/
Postat av: liindblaads

du det låter sjukt trevligt :)

själv ska man med familjen och campa och träffa alla mina vänner :)

2010-06-23 @ 20:03:07
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0