♥ bäbis

Igår fick min gamla hdd en liten bäbis, har länge känt att jag behöver en back-up eftersom att enda stället jag har alla mina tusentals bilder osv är på den. Så igår blev det äntligen en, hihi, nu ska jag bara arbeta mig igenom all skit också, haha. Min gamla hdd är i stort behov av rensning och organisering, så det ska jag göra ordentligt från början i den nya, och sen göra samma grej på den gamla. Men ja, det kommer nog ta ett tag.
Men man måste ju börja nånstans, innan jag dör kaaanske jag är klar iaf! ;)

Idag tänker jag dock inte börja, idag har jag tänkt att växla mellan städ och redigering, får väl se om något av det blir gjort, haha.
Pusspåer.
(Ni som är SÄMST på att kommentera, ni är ändå några stycken som är här och glor varje dag, säg nååt då, haha!)





© Alla bilder är mina egna bilder om inget annat anges och får inte användas utan tillåtelse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0