springtime



Något som jag fått veta den senaste veckan är att trädet utanför vårt sovrumsfönster på våren blommar med rosa blommor!
Eftersom det är vår första vår här, haha, så har vi ju inte sett det tidigare. Det är dock skittråkigt väder idag så blev ju ingen rolig bild men så fort det blir finare väder så ska jag ta lite mer ordentliga bilder :D
Yay! säger jag som inte kommer få fota de fina träden vid slottet i Örebro.
Nu ska jag ta tag i att skriva arbetsprov till några kurser jag sökt till hösten, lite sådär halvkul men det ska ju göras.

Har du sökt något till hösten? :)


© Alla bilder är mina egna bilder om inget annat anges och får inte användas utan tillåtelse


Kommentarer
Postat av: Elin

HejHej!

Vad hittar du på? :)

Kram!

2010-04-27 @ 19:57:00
URL: http://fleuree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0